lørdag den 26. marts 2011

Armbånd af foldet papir...

Jeg har for lang tid siden købt en bog på genbrug med en hel masse fedt papir i.. men har aldrig fundet noget at bruge det til.. Men da jeg så blev vist folding med papir / Cykelslange så tænkte jeg på mit seje papir, som er perfekt til formålet...

Fandt en blog som havde en god beskrivelse på foldningsteknik Mit mantra er klar..man behøves ikke opfinde en dyb tallerken når andre har gjort det for en... Linket er dog til en taske og princippet er næsten det samme.. slutningen er dog svært og kræver efter min mening super lim.. men gode link til slutning modtages gerne...

2 kommentarer:

  1. Nu ved jeg jo ikke hvor du fandt det første link men Helene der har bloggen gengrusguld har nogle fantastiske diy til det du søger.

    SvarSlet
  2. Super må heller kigge lidt nærmere på den side...

    SvarSlet