søndag den 15. maj 2011

Dåse Taps taske Vejledning

Jeg har længe ledt efter en god vejledning til en dåse "åbner" taske, men jeg må give op og selv lave en så denne kommer nok til at blive langt ind i bider så langt som jeg når.. 
Først klippe jeg de små overkydene stykker af..
 Så de ender med at se sådan ud.
 Så binder jeg noget garn igennem. Jeg bruger en stoppe nål og binder hver snor 4 gange igennem og så binder jeg en knude..
Dette bliver man ved med til den har den længde man ønsker...











 3 række syes fast en af gangen.

Man kan bruge nål men jeg har også hørt at nogle bruger hækelnål.










Ved siderne har jeg valg at gøre det simpelt, jeg har bare lagt dem ved siden af og syet som de andre.. Jeg regner med at jeg vil have 2 rækker men lige nu kommer jeg ikke længere da jeg ikke har flere dåse taps. øvøv







Efter et par dage med gæster hjælper det stille og roligt på det og man begynder og kunne se hvordan det ender. Men der er et lille stykke vej endnu... Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg gør med lynlås og for...










Siderne er 2 rækker på den anden led og den sidst er bøjet og syet ind i...













Husk lige at jeg har ikke fundet nogen metode og har aldrig prøvet dette før, så der kan sagtens være en smartere måde at gøre tingene på...

3 kommentarer:

  1. Hej jeg er også i gang med en pung som dig jeg følgjer din vejledning men hvordan laver du siderne ?

    mvh. line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige tilføjet det til vejledningen. Håber du kan forstå det ellers er du altid velkomme til at spørge igen.

      Slet
  2. Jeg laver også tasker, men jeg hækler dem sammen det er meget nemmere

    SvarSlet