mandag den 18. juli 2011

Blog zapper

I stedet for at sidde og lave noget kreativ sidder jeg og kigger på alle de skønne blogs der findes... Uhh der er mange kreative mennesker ude i blog land... Jeg kan godt bruge en sy maskine men gør det bare ikke særlig tit.. så jeg er vildt misundelig på alle dem der for lavet en masse skønne ting på deres maskine.. Men måske skal man også bare erkende sine egne kompetance områder og være glad for dem... Så jeg må til at finde nogle blogs med smykker i stedet for.. for det er jeg da efter hånden ved at få lært en helt del inden for...
Jeg har i dag har besøg som lige skulle kigge på mine smykker og hun sad der dybt benovet over det virkelig var lavet af mig.. Og ja så blev jeg da lidt stolt og tænke så kan det måske alligevel bruges det jeg går og laver... Men det er måske også mit problem jeg kan sagtens se værdigen i det andre laver men ikke i det jeg selv går og sysler med...Det er jo kun for hyggen skyld...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar