torsdag den 7. juli 2011

genbrugs handel m.m.

2 lækre store stof rester en med flodheste. og en med biler, fly m.m. og så 2 glas med knapper... OG så 1000kr spørgsmålet hva skal de bruges til.. Jeg har tænkt lidt over puder til drengene.. Men nu må vi se hva det ender med...
Jeg var i pandora i dag det er første gang i meget meget lang tid.. og så havde de udsalg og i bilka var jeg også hvor de havde smykke ting til 2kr stk.. uhhh det blev en dyr omgang... men fik super mange lækre ting også en del som skal bruges til gave til en kreativ veninde...

Jeg kiggede også en del på smykker på min shoppe tur gave til en anden veninde jeg skulle købe.. Og det er også meget længe siden jeg har købt smykker.. Men hold op jeg blev overrasket over hvor simpel smykkerne er´...altså alle..... og at jeg så nogle jeg kunne lave som blev solgt for 750kr... vildt... Dem må jeg vis heller til at have lavet en dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar