fredag den 23. september 2011

Genbrugs køb..

Børnetøj på genbrug er altså også en af mine helt store lidenskab.. Måske er det fordi økonomien ikke siger køb løs men nok også fordi jeg elsker skatte jagten i det... Når man feks. kan købe sådan en lækker Ticket to Heaven jakke til vinter til min store dreng til 35 kr... Så er man da sådan lidt halv høj bag efter... I starten var jeg lidt lige glad med mærker bare tøjet var fint.. Det skal det stadig være.. Men jeg elsker at finde noget drenge tøj i pump de lux jeg syntes bare det er så sødt... Og jo hvis jeg falder over Molo, Mala, Katvig, småfolk, ej sikke lej og hva de nu ellers hedder så ryger det også med hjem. Jeg køber meget meget lidt nyt tøj til mine drenge. Men de lider ingen nød og har rent og pænt tøj på...(Dvs indtil de har været i børnehave... så skal der igen stor vaskes..)

2 kommentarer: