lørdag den 15. oktober 2011

Frem og tilbage mellem projekter...

I dag har jeg lavet tusind ting. Men ikke rigtig noget alligevel..Jeg har nemlig forsøgt at rydde op i vores computer rum/krea rum. Men når man har 2 drenge som gerne vil være med i det hele går det ikke helt efter planen.. Så var de sultne og så ville de have en mad.. hmm så fik stue vinduerne lige en tur i mens. Og 4 maskiner fuld tøj blev lagt sammen og jeg fik sorteret vintertøjet fra sidste år. Og så igen tilbage til min oprydnings projekt denne gang med 2 drenge som spillede computer imens... Jeg blev værken helt eller halv færdig. Men det var mere fordi jeg ikke lige viste hva jeg skulle gå vidre i gang med. Men så fik jeg tilgengæld lavet dej til chokolade specier som er lagt i fryseren så der kan blive bagt småkager nogle gange de næste mdr...

1 kommentar:

  1. Ja, der er liv i huset, når man har et par små drenge :-) Jeg håber, du får mulighed for at nyde din søndag.

    SvarSlet