mandag den 3. oktober 2011

Indretning

 Ja som nogen måske har opdaget er min kreativitet ikke noget der omhandler indretning.. Og det skyldes simpelhen at det er jeg ikke særlig god til og det har heller ikke min interesse... Men når jeg sidder og kigger rundt i blog verden og ser alle de fine hjem bliver jeg misundelig.. Så jeg har valgt at kaste mig over et lille projekt. Som jeg mener måske er inden for min formåen... Jeg købte forleden en ny dug.. Og da jeg kom hjem med den var den for lang.. Ikke det værste problem... Men så tænkte jeg at jeg lige så godt kunne bruge resten til noget...
Og dette lille bord er mine drenges legebord.. De er kommet til at lave hul i.. (ikea bord er ikke beregnet til leg..) og så har det bare rigtig mange små huller efter at en masse bil uheld er sket her...
Så nu har det fået resten af min dug limet på.. Jeg har sibet  bordet først men jeg er spændt på om det holder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar