mandag den 31. oktober 2011

Pakkeleg

Jeg har som mange andre i blog land deltaget i en pakkeleg hos  Helle Jescika Og dette er den super fine og dejlige pakke jeg fik..
Den inden holder som ses på billede 3 stykker stof, 2 ophæng (som passer fint til min troldegren) Lidt forskelligt filt...  og en hals kæde, med seje kugler...
Mange tak...

Nå så kommer det svære hva skal jeg så sende retur...hmmm jeg er i tænke box...



Nu skal legen så forsætte.
De to første der melder sig her, få en gave tilsendt af mig og de sender en retur til mig.
De forsætte så legen på deres egen blog.

3 kommentarer:

  1. Hej Christina!
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din pakkeleg:-).
    Jeg er helt ny i blogland, så så jeg lige at du havde en pakkeleg igang og at ingen havde meldt sig endnu.
    Så her er jeg:-).
    Har set dine ugler, stjerner, puslespilsbrikker osv i cykelslange/traktorslange. De er så fede. Hvor skaffer du traktorslanger henne?
    God aften til dig.

    Hilsen Trine

    SvarSlet
  2. Super hyggeligt du vil deltage...

    Hvis du mailer din adresse til min så sender jeg en pakke afsted til dig en af de nærmeste dage... Min mail er schroederchristina@msn.com

    Og trator dækket har jeg fået at min far... så jeg ved helt ærlig ikke hvor man kan skaffe det henne.. Men man kan lave rigtig rigtig meget ud af et. Så det glæder om at kende nogen eller måske sprøge på en maskin station...

    SvarSlet
  3. Hej Christina.
    Så har jeg sendt mail afsted til dig...
    Glæder mig:-).
    God aften.

    Hilsen Trine

    SvarSlet