mandag den 28. november 2011

Kreative børnegaver...

Mine drengene børnehave har afskaffet julegaver til forældrene. Jeg tror heller jeg lader være med at skrive min mening om dette. Men i stedet vil jeg meget gerne have nogle forslag til hva man kan give til hianden som børnene kan lave... Jeg laver også ting med børnene til bedste og oldeforældre. Da nogle af disse måske læser med for i ikke lige årets jule gave, men i kan da få nogle af de andre bare til inspiration og til at sætte de små grå i gang...

Vi har lavet :
Glas fade som de har malet med glas maling,
Bord skånere samme metode.
Så har de lavet dækkeservietter med hånd aftryk,
Hjemme lavet malerier på lærde.
Malet krus.
Malet glas rammer til billede.
Indkøbs net der var malet.
havefakler i urte potter som var malet.
Drengene har også lavet halskæde og armbånd og perleplader til familiens fødselsdage.

Dette er hva jeg lige kan huske...

Men i kan jo godt høre vi har været lidt omkring så nu mangler vi noget nyt så HJÆLP HJÆLP...

5 kommentarer:

  1. Tja det er utoligt, hvor der kan spares...
    Her i huset er fine ting af Halma perler et hit.
    Knus og god gave-hygge-fabrikation til alle.
    Til Christina: jer er rigtig ked af, at jeg ikke kan få din blog rigtig ind som "blog jeg følger"....., har du et forslag????

    SvarSlet
  2. hama perler er også et hit her hjemme..
    Jeg kan heller ikke selv få min blog på min blog roll.. det er fordi jeg har ændret min adresse en gang i tiderens morgen og den kan simpelhen ikke finde ud af at finde den igen efter dette...

    SvarSlet
  3. Jeg synes, det er utroligt flot, at dine børn har lavet så meget. Min søn lavede engang nøgleringe til jul, der var knyttet af farverigt garn og med perler i enderne.

    SvarSlet
  4. Action painting maleri
    Dekorerede æsker
    Stoftryk på pudevår
    Hjemmelavet papir
    Lys - bivoks er hurtige og nemme at rulle
    Hjemmetegnet bog
    Kig evt. ind på cchobby.dk

    God arbejdslyst!

    SvarSlet
  5. Åhh gode ideer piger.. Måske nogel nøgle ringe med perler.. nu må vi se hva det ender med...
    Og ja cchobby de har tit nogle gode ideer...

    SvarSlet