tirsdag den 3. januar 2012

Årets første hverdag....

Nogle har måske være i gang længe men her hjemme var det vores første... Drengene har været i børnehave... Det krævede en meget kreativ mor som var i gang meget af aften i går med at klippe og klistre... Jeg laver børnehave sedler.... Det er en billede collage med de ting der er sket i børnenes ferie. Jeg har lavet dem siden den store var lille. Da jeg tit har oplevet i børnehaverne at børn har svært ved at fortælle som deres ferie.. Oftes kan børnene kun huske en dag tilbage...
Mine børn har billeder... Denne gang var der billede af juletræet, julemanden, og andre stemnings billeder fra juleaften. Så havde jeg været på nettet og finde billede af bornholm og skibet. plus der var lidt forskellig stemnings billeder...Og til sidst nogle forskellige billeder fra nytårs aften..
Jeg skylder lige at sige at kunsteriskt er det ikke særlig pænt.. Jeg har scrapper meget men altså ikke når jeg laver disse..  Jeg er begyndt at laminere dem da mine drenge er så glade for dem at de konstandt har dem fremme og kigge på dem... (De sidder i deres børnehave mappe henne i børnehaven...) Jeg har scrap bøger til mine drenge men de sidste 2 år er der intet blevet lavet på dem... Men et nyt år nye muligheder...Hovede årsagen er at jeg ikke har fået frem kaldt billeder i 2 år...

3 kommentarer:

  1. Tak for hilsen hos mig!
    De små huse-sættekasser er købt ved creativ hobby ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke en god idé! Jeg håber, mange får lyst til at lave billedcollager til deres børn, som de kan få med i børnehave. Vi husker mest i billeder, og det minder mig om, at jeg sad og kiggede i mange af mine billedmapper på computeren i går, og der dukkede mange sjove minder frem :-)

    SvarSlet
  3. Børnene havde også deres mapper med hjemme og på besøg hos oldemor.. Så kunne hun også lige høre om ferie på den måde.... Det kunne hun også godt lide...

    tak boselade det må jeg lige kigge lidt nærmere på...

    SvarSlet