onsdag den 1. februar 2012

Tak for sidst...

Tak til Gitte og Trine og alle blogger m.m. for et super hyggelig krea dag i Fredericia. En meget inspirende dag..
Forresten så fik jeg hjælp af sus til at komme vidre med min dåse taps taske... Tusind tak for det... Uden hjælpe blev den aldrig færdig... Der skal nok komme billeder en anden dag.

De sidste par dage har bare været utrolig travle og jeg har faktisk også været en del kreativ, selv om det ikke har afspejlet sig i bloggen. Dette kommer der også lige nogle billeder af senere..

Jeg ville bare lige skrive et hurtigt pip.. Og så huske at sige tak for alle awardsne jeg skal lige finde en dag hvor jeg kan finde nogle af give dem vidre til...

Lige et billede af hva jeg fik lavet til kreadag. Det blev til lidt mere end dette men det fik frk.regnbue med hjem til hende gode formål med Rumænske børnehjems børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar