mandag den 4. juni 2012

Vundet giveaway og konfirmation


Tilføj billedtekst
 Jeg har vundet den mest fantastisk billede i en giveaway hos bykirsti Jeg blev enig men mig selv om at det skulle blive til en korfirmations gave til en tysk pige som vi har været til konfirmation ved i weekenden...









Jeg har også lavet to kort til hende. Så dem for i da også lige et billede af... Og det første kort er det billede Kirsti har brugt...

Armbåndet kan man ikke rigtig sige jeg har lavet.. Men jeg har købt og sat sammen så jeg syntes det passer til en teenager.... Som i kan se endte jeg med at købte et dansk flag perle fra chanti Det var simpel hen ikke til at opstøve et dansk flag som hals kæde vedhæng...

1 kommentar:

  1. Hold da op, hvor er du heldig....... Super flotte kort du har lavet, den gave kan da kun blive succes

    SvarSlet