onsdag den 12. februar 2014

Smykke salg aften

Og nej det er ikke mig der har fået taget mig sammen og få solgt nogle af mine mange smykker...For nej de ligger bare her hjemme og fylder... måske skulle jeg lave en lille give away... så jeg kunne få rydde lidt op men med hvad af det... der er så meget... jeg har total mistet over blikket...

Nå men tilbage til emnet. Jeg er skal i aften ud til en veninde som holder smykke party for en anden veninde... jo jo det findes åbenbart også. Jeg har ikke den store forventning til mig selv som køber, men måske kan jeg bruge det som en inspirations aften. Og jeg trænger virkelig til inspiration så jeg kan komme igang med at lave en masse kreativt som jeg kan fylde min blog med...

1 kommentar:

  1. Som inspiration til dig selv må det være spændende at være med til et smykke-party!

    SvarSlet