fredag den 21. marts 2014

Besøg i Used2Kids

Min veninde har anbefalet mig genbrugs butikken Used2Kids som ligger i Hoptrup mellem Haderslev og Aabenraa, men som også har en facebook side hvor man kan se tingene (linket er til facebook siden).
Den bliver ejet af Joan ud fra hendes hjem(tror jeg). Hun må være det man kalder super genbrugeren, Det er klart drømmen i min verden gå på genbrug og finde skatte og så videre sælge det og tjene penge på det... Hun har bare så meget lækkert. Her under kan i lige se hvad jeg fik med hjem til drengene.. Men havde jeg nu haft en pige eller en lidt mindre dreng så kunne jeg have købt mig fattig. Hun har også legetøj,spil, dvd, lidt voksen tøj var der også... Desvære er mine drenge nu så store at det er svært at finde noget pænt brugt i deres størrelser.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine køb! Det er dejligt, at genbrug er kommet på mode. Her i Nordsjælland har vi et væld af gode genbrugsbutikker - det er også lige noget for mig :-)

    SvarSlet