lørdag den 30. august 2014

Othello lagkage

Som skrevet i går har min far fødselsdag i dag. Og da vi har meget andet vi skulle nå i dag havde jeg i går lavet bunde til min fars othello lagkage.. en makron bund og 2 lagkage bunde.. kage cremen havde jeg også lave klar så der kun skulle flødeskum i dag.. men nej den var tynd og svær at arbejde med.. så der kom lidt kage Cream pulver i og så gik det..  opskriften har jeg fundet på nettet, på denne blog jeg har dog tilsat et lille lag hindbær marmelade som opskriften ikke havde...
Og en lille husker til næste gang sæt bunden på lagkage formen fra starte så er det hele meget nemmere og cremen skal være meget tyk for at det kan lade sig gøre...

2 kommentarer:

  1. Den ser god ud.
    Håber den holder faconen, når I skære den ud :0)
    Og tillykke med din far :0)

    SvarSlet
  2. Åh det gør den sikkert ikke, men pyt bare den ligner en othello lagkage og smager som det..

    SvarSlet